mandag, februar 06, 2012

Strikk til minstemor


Denne jakken fra "Myk start" er så fin! Garn fra stoff og stil.
Er ikke den beste på å lese oppskrifter skikkelig så etter en stund oppdaget jeg at rillen med mønster er litt feil. Men siden jeg ikke gidder å rekke opp alt forsetter jeg heller å strikke "feil" på resten av jakken.
Jeg er veldig spent på hvor mange garnnøster jeg kommer til å bruke på dette prosjektet? Kan ikke fatte det, men jeg ender alltid opp med å bruke MYE mer enn oppskriften sier....merkelig.


Ha en nydelig mandag! 

3 kommentarer:

Tonje Wilhelmsen sa...

For en herlig farge på strikketøyet!

Legger meg til som følger hos deg jeg!

Ha en fin uke!

ELLEMELL sa...

den blir sikkert nydelig!

at du bruekr for mye garn, kan være med at du ikke bruker likt garn som er skrevet i oppskriften:)

fin ukestart til deg!
klem ellemell

my little life sa...

Hmmm....ja jeg burde kanskje tenkt på det med garnet. Nå har jeg begynt på et annet prosjekt og der har jeg brukt nøyaktig det garnet som står + pinnestr så da får vi se om ikke det blir bedre:) Fin ukestart tilbake :)