mandag, desember 12, 2011

Juleblomster fra besteste mammaen


Fikk meg en hvit og nydelig Azalea av mamma en dag hun var innom.

Har mange ganger tenkt at NÅ, ja NÅ, skal jeg kun kjøpe denne typen blomsterpotter for å ha nogenlunde lik stil på de 20 plantene jeg har i huset. Forsøket har endt i fiasko. Nå har jeg lyserosa, lilla, metalliske, røde, hvite, GULE og GRØNNE potter.  Men med litt sekkestrie og blondebånd ble en "tomatsupperød" potte litt mer kledelig til denne søte blomsten.





Ha en fin mandag!


2 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fine blomster - og fin potteskjuler ;)

Brettet i innlegget under var LEKKERT!

Håper dere hadde en fin jul og at dere får et fint nytt år :D

Fru Andersen sa...

Heisann! Lenge siden jeg har vært innom her, så nå har jeg lest meg opp;-) Gratulerer med lillejenten, som nå allerede er blitt litt stor! Kjempefint soverom, likte godt den beisede veggen og døren som hodegjerde.

Det var jo smart å klippe av tørkerull-kleshenger-holderen i midten og bende til slike kroker. Mindre stress å tre på ny rull da ja;-)

God søndags ettermiddag!