torsdag, april 21, 2011

Vase og hengende roser

Roser blir ofte kjøpt inn før helga, men ikke sjelden begynner de å henge med hodet alt for tidlig. (Kan muligens ha noe med at jeg ikke har grønne fingre i det hele tatt)

 Kjøpte meg en vase på Living for å kunne bruke rosene etter de har sett sine bedre dager.
I spenning ventet jeg på at de nyinnkjøpte rosene skulle henge med hodet, men neida....denne gangen skulle de stå i dagesvis....så etter 3 uker gadd jeg ikke vente lenger og slik ble resultatet i min nye vase :)


Ha en fin skjærtorsdag!
Her nytes dagen på landstedet til svigers :)

1 kommentar:

Sukkertøy for øyet sa...

Hello :)

..flink du er som klarer å ha blomstene dine så lenge da.. :)

...At jeg får "lov" til å tapetsere en vegg med rosa blomstrete tapet skulle da bare mangle *ler*
..At han får "lov" til å ha sine 8 høytalere plassert rundt om i leiligheten er heller ikke noe stress for meg. Så er HERLIG å ha det slik vi har det. Han vet jeg har øye for ting, og stoler veldig på meg :)