tirsdag, februar 14, 2012

Vaskerommet ferdig!

En god måned siden vaskerommet endelig ble ferdig. Skal love jeg ble rimelig lei av å vaske klær hos svigers, nabo og mine foreldre (men veldig takknemlig for at vi fikk lov).
Etter 9 uker uten vaskemaskin (og to små barn) er det nesten gøy å vaske klær igjen, spesielt når klærna ikke blir frossen når jeg henger de til tørk:)

Etter:

Jada, vi mangler foring under benkeskap, lekkert!

Tenkte å ha en gardin eller noe foran varmtvannstanken, men får se hva det blir til

Meget sterilt nå, men det kommer seg etterhvert :)


Før bilder:




6 kommentarer:

monica (mollys bubble) sa...

Hei! takk for koselig kommentar inne hos meg!
Og så fint du har fått det!!
-monica :o)

ELLEMELL sa...

så fint vaskerom!
bra og utnytte plassen til det fulle:)

fin tirsdagskveld til deg!
klem ellemell

Martina sa...

Vilken förvandling...

My Dream sa...

så fin blogg du har!! og hekkande for eit fint vaskerom!! takk for hyggelig kommentar inne hos meg, trur nok jeg også må følge deg videre!!
-Diana-

Anonym sa...

Hei!
Så fint det ble på vaskerommet ditt! Heldig som har litt størrelse i motsetning til vårt..
Takk for koselig kommentar!
Bente

Cassandra sa...

Så fint det ble! Og for en jobb dere har gjort! :)