søndag, februar 12, 2012

Omslagsjakken ferdig!

Da var jakken ferdig montert! Er sånn halvveis fornøyd, hadde nok blitt finere om jeg hadde lest mønsteret riktig fra begynnelsen av.
Gledet meg sånn til å prøve den på minstemor.....hun druknet i den!
Jaja, da har jeg iallefall noe til neste sesong. Burde vell egentlig ikke vært noen overraskelse i og med at jeg har brukt dobbelt opp av garn.
Meeeen nå har jeg lært! Så i mitt nyeste strikkeprosjekt bruker jeg akkurat det garnet som står i oppskriften:)

Nå bli det muligens trilletur i Alvøparken, været gjør at det frister lite....

Ha en flott søndag!


3 kommentarer:

Frihet sa...

Fin jakke i flott farge!! Å det er nå bedre å strikke for stort enn for lite :O

Gratulerer med morsdagen!!

Florisa sa...

Oi så fin den var!

ELLEMELL sa...

ble veldig fin da:) selv om den ble stor:)

ha en fin kveld!
klem ellemell