lørdag, mai 21, 2011

"Nytt" skap

Har vært så heldig å få dette fine skapet av svigers.



Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for å ha det slik det er (litt lei av at alt skal males hvitt), men nå har jeg visst ombestemt meg igjen. Vi skal ha det stående i gangen og der er det mørke fliser og lite lys, så for at det ikke skal bli enda mer "dystert" der må det nok bli hvitt.
 Gleder meg til å komme igang med malingsspannet, men med en bebis med mageproblemer må jeg nok vente noen dager til.
 
 
Litt sein ute, 17.mai bilde av meg og mine:)


Ha en finfin lørdag!

1 kommentar:

Unknown sa...

For et vakkert skap!! Superfint og romslig! Jeg ville malt det hvis jeg var deg. Hvis ikke hvitt, hva med en pastellfarge da? Dus, lys grønn eller blå -eller rosa for den skyld... Ser ikke for meg gangen deres og hva som passer, men jeg ville nok ha malt det hvis jeg var deg.

-Og gratulerer så mye med den lille!! Koselig, og fint bilde av dere på 17.mai! Sprøtt å virkelig ha en hel familie, ikke sant?! Veldig koselig da.

Forresten skal jeg ta med meg ideen om dør som sengegavl! Har en fin gammel dør stående som egentlig skulle bli bord, men jeg dropper det. Sengegavl derimot er det perfekt til!

Klem fra Silje