tirsdag, mai 11, 2010

Spisestuestoler


Denne stolen ble kjøpt fra et dødsbo. Var ganske lealaus og sliten men jeg elsker sånne møbler.
Kjøpte to slike og to med armlenere.



Skulle egentlig bli hvite, men begynner egentlig å bli litt lei av at alt i stua er hvitt så da ble det heller en litt sprekere farge.....kan alltids males hvit når jeg (vi) blir lei.


Men alle skal få forkjellige nyanser....rotete i følge min mor....tja jeg trives jo i rot (se siste bilde)
Skal ha ulike stoler rundt spisestuen, men har foreløpig bare en type.....får vell heller males hvite når jeg finner resten av spisestuen...hvis ikke blir det litt vell rotete for min del å.
(Forresten, det stygge hvite trekket er bare en gardinrest for å skjule det enda styggerer trekket som var på fra før, skal gjøre ordentlig senere)


Slik blir stuen ofte seende ut når mannen jobber seinvakt. Og til hans fortvilelse blir rotet gjerne liggende i to, tre, syv dager.






2 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

SøTe
Stolen
...Elsker fargen
Herlige detlajer på stolen.
Gleder meg til å se hele spisestuen din:)

Ønsker deg en kreativ uke vennen.

Klem Ida

Unknown sa...

Haha, kjenner til roteproblemene dine... -Og husbonden her er ikke spesielt imponert han heller!

Jeg har et aldri så lite spisestueprosjekt på gang selv om dagen. Det er så koselig med gamle, fine stoler!

Klem