mandag, april 05, 2010

Fikk et oppussingsinnfall

Jeg sendte mann og datter på påskeferie for at jeg skulle skrive ferdig bacheloroppgave.....når man holder på med sånne ting så er det merkelig hvor spennende alt annet blir....
Iallefall...tenkte jeg kunne ta fatt på et lite prosjekt når jeg skulle ha meg noen pauser....
Og siden jeg allerede holder på å strikke genser til Arielle og har et par kjoler jeg syr så måtte det være noe som ikke var innen håndarbeid.....
Tok likegodt fatt på gangen nede siden den forferdelige blåfargen og borden har irritert meg siden vi flyttet inn i august.
Før:


Underveis:
Malt øverste delen i Sand og panelen i Bomull.
Mangler ett strøk oppe og to nede.
Er veldig usikker på om jeg skal ha to farger eller om alt skal bli helt lyst.
Hvis jeg går for den kombinasjonen jeg allerede har skal jeg få en bred list over brystpanelet siden jeg syntes denne er alt for lav....vi får se hva gubben sier når han kommer hjem....

Og bacheloren har jeg fått gjort masse på så no problem der :)



Ingen kommentarer: